Lilalilaliiiiilaaaa tamamen fikir olarak söylüyorum tamamlayıcı da işinizi görür genel sağlık sigortasına daha fazla para vermeye gerek yok benim ikizler doğunca axa yaptırdık tamamlayıcı anneyi de mecbur kapsadığı için üçümüze 70 bin ödedik. Ama bu sene sınırsız hak yaptırmayı düşünüyorum. En önemlisi gittiğiniz hastanede geçiyo olması önemli ben ilk ona dikkat ettim.