fatmazehra06 aşıları yaptırmıycaktım dün konu açtım hatta. Ben hayatımda hiç menenjit olan birini duymamıştım ama yorumlarda çevresinde olan çokmuş. Bayada ağır bir hastalık. Kalıcı hasarlar bırakıyomuş. Çok korktum o yüzden yaptırmaya karar verdim. Gaz için damla aldım ama sanki onu kullanınca daha rahatsız olduğunu hissettim ve bıraktım. Clinikid kullanıyorum. Vaad ettiği kadar mucize etkileri yok ama yinede iyi geliyo bence