sumeyyeravza ben artık evde kendim çıkarıyorum ama öncesinde resimli magnetten çıkarmıştım. Bazı fotoğrafların kalitesini bozdu. Ya da gereksiz kesilmiş fotoğraflar vardı. Oynanmıştı yani. O fotoğraflar beni bir tık üzdü ama onun dışında kaliteliydi. Ek hediye de yollamıştı bazı fotoğrafları. Bir de instagramdan çıkarmıştım. 100 tane jelli istemiştim. Bir geldi 300 tane😂 3 kere basmışlar. Hepsini de yollamış. Kabul ettim. Para da istemediler. Güzeldi onların kaliteside