sumeyyeravza Kızlaaar, bebeğimin fotoğraflarını bastırmak istiyorum da böyle kaliteli de olsun istiyorum. Şu ufakları beğenmiyorum. Çıkarttığınız bir yer var mı? İnstagramım yok. Normal internet sayfası öneriniz varsa alırım❤️ Teşekkürler.
Pamukhanim_ sumeyyeravza ben hep resimli magnet den çıkartırım çok memnunum sosyopix den de çıkarttım ama orası daha pahalı resimli magnet e göre
buseceren Sosyopix. AppStore yada playstore da uygulaması var. Ben hep ordan çıkartıyorum. Kaliteli baskısı var
simseklivekalpli sumeyyeravza gülümseyin çekiyorum firmasından çıkarttırıyorum senelerdir. Orijinal kağıda baskı yapıyor. Sorun yaşamadım.
esma1184 sumeyyeravza neden fotoğrafçı da çıkartmıyorsunuz? Ben çocuklarımın resimlerini hep öyle çıkardım çok güzel kaliteli fotoğraflar çıktı
parla__ sumeyyeravza güzel devil yazmışım yanlış yazmışım ,güzel mi değil mi birşey diyemem diyecektim.
sumeyyeravza esma1184 evden çıkartılıyor diye birkaç yerde daha kolayıma gelir açıkçası. Fotoğrafçı da ne kadara çıkarıyorlar adetini?
esma1184 sumeyyeravza canım valla 1 ay kadar oluyor bir adet büyük boy 30 küsür de 10 a 15 çıkarttım 800 tl verdim
esma1184 sumeyyeravza aynı gün hemen çıkartıp verdiler bu arada evden resimleri attım 2 saate hazır oldu