asilhanmoms
Anlattığınız tablo aynı ikizim ve ben. 🙈 Annem de öyle diyor “o zaman kolikmiş uyku penceresiymiş öyle kelimeler bilmiyorduk tabi” diyor. Ben de kendi kendime uyurmuşum, uyandığımda da ağlamadığım için farketmezlermiş ne zaman uyandığımı. İkizim de annemin yakasına yapışıyormuş (mübalağa değil yapışıp ağlıyormuş sürekli) sonra 2-3 yaşlarında o çok sakin ben çok yaramaz olmuşum. Şimdi de küçükken uyumadığı uykuları uyuyor diyor babam, sürekli uyuyor 😂
Neyse sağlıklı olsun da bebişlerimiz. Ne yapalım 18 yaşında düzeltiyormuş işte örneklere bakılırsa 🤓🤪