doramm öyle düşünmeyin belkide sütünüz yarıyordur bebek büyüyünce ihtiyacı olan süt miktarı da büyüyor belkide sizin sütünüz bebiş büyüdüğü için biraz yetersiz kalıyor olabilir benim gibi ilk annelik tecrübenizse bebeğinizin daha fazla süte ihtiyacı olduğunu farkedemeyebilirsiniz ben de yettiğini düşünüyordum doktor yönlendirince yetmiyor diyince mama kullanmaya başladım