doramm etrafın söylediğini çok kafanıza takmayın, doktorunuzun yönlendirmesiyle ilerleyin. Her zaman tombul bebek sağlıklı bebek demek olmuyor, eğer kilo ve boyunda doktorunuz bir anormallik görmüyorsa, kan değerleri normal ise, çocukta bir halsizlik vesaire gibi bir şey de yoksa bence endişe edilecek bir durum değil. Ve bahsettiğiniz aylarda bebekler genelde birden hareketlendikleri için zaten kilo alımı çok yavaşlıyor hatta kilo verme durumu bile olabiliyor, siz bu konuda sadece doktorunuza güvenin.