vy_ superisi90 evet doktor da demişti rota olursa artık onun tedavisi daha kolay ama menenjit kesin olsun bu ayda olunuyor zaten dedi 4. ayımız da dün olduk onu
vy_ ozdenizzz şuan kaka sorunu var zaten 7-8 güne kadar yapmadığı zamanlar oluyor sadece diş çıkaracağı zaman bebekler ishal oluyor diye duymuştum dikkat ederim o zamanlar da eğer ishal olursa
ozdenizzz vy_ yok ishal ateş kusma rota belirtisidir. Diş dönemin de de olabilir ama olmayabilir de benim ikizlerim diş dönemi hiç ishal olmadı.