Demett_k benim kızım da Eylül doğumlu olduğu için başlamak zorunda kalmıştı okula.
Erteletme konusunu düşündüm ama çok da uğraşmak istemedim. Önce çocuk ve ergen psikiyatristine gidip rapor alıyorsunuz onunla rama gidiyorsunuz vs uzun ve uğraştırıcı bir süreç.
Kızım sınıfının en küçüklerinden, akademik olarak herhangi bir sorun yaşamıyor (şimdilik) ama arkadaşlarıyla ilişkilerinden pek emin değilim.
Anasınıfına devam etmesi için alacağınız raporun ilerde ona zararı olmaz, bir senelik bir rapor oluyor zaten sonrasında kaldırabiliyorsunuz ki doktorlar da raporu verirken kas becerilerinden falan veriyor. Bir arkadaşım bu yolla erteletti.
Bir başka yöntem de çocuğu okula göndermemek, devamsızlıktan sınıfta kalıp sonraki sene başlaması ama bunu da önermiyorum. İlkokula kaydı düşmüş olacağı için çocuğu herhangi bir okul öncesi eğitim kurumuna da kayıt ettiremezsiniz.