kızım 21 ağustos 2020 doğumlu. 1 ekimde doğanlar dilekçe ile ertelerken öncesind doğanalr için zorunlu başlama malesef. sadece 1 ay ile bu hakkı kaybediyoruz. ancak hastaneden ram raporu alınca erteleyebiliyoruz. kızım çok duygusal. bu sene anasınıfına gidiyor. tekrar anasınıfına gitsin diye düşünüyorum. ama ram raporu almalımıyım bilmiyorum. varmı böyle benim gibi başına gelen