birprensesanesi sedaki evet kucaklıyorum yarı uyanık oluyor yapıyor zaten gece tek bir kere kaldırıyorum
ollaluna7 Larenannesii ben de o şekilde serip hazırladım gece için sizin gibi 2 kere de kaldırmayı düşünüyorum umarım gecemiz güzel geçer