@“ollaluna7”#p390393088 Benim kızım uyumadan önce sütlü mama içiyor bir binerona yakın ( maalesef bıraktıramadim)
Mesela suluk veya bardak ise zamana yayarak su miktarını azaltabilirsin.
Yada bazı zamanlar tamam annecim birazdan getireceğim diye süreyi uzatabilirsin. Ben bu şekilde yaptım çoğu zaman.
Bizim çişini kendi söylemesi 24 günü buldu.
Bilinçli tutması da 14-15 gunu buldu.
Yanlış hatırlamıyorsam tabi, bunlar dışında tuvalete ben götürdüğüm zamanlarda ilk 4. Günden sonra çoğu zaman yaptı çişini. Biz kakada sıkıntı yaşıyoruz burada da çok okumuştum bizde yaşadık. O yüzden tamamen bitti diyemiyorum. Nisan 26 dan beri eğitimdeyiz. Çoğu zaman saklanıp kakasını altına yapıyor. Tuvalete yaptığı çok az onu oturtmaya çalışıyorum.
5 gün önce uzun yolculuğa çıktık 8-9 saat arabayla gittik bende istemeye istemeye bez bağladım ( cisim geldi diyince hemen götürmem lazım normalde çok uzun tutamıyordu) arada cisim geldi diyordu bende eve gidiyoruz kızım az kaldı tut diyordum hani altına yapmasına okeydim mecbur. Eve bir geldik ilk isim bezi çıkarmak oldu ve kupkuruydu. Şok olduk çünkü o kadar saat tutması imkansız gelmişti ki yolda su da içti bayağı, net bir şekilde tuttuğunu o gün anladım. Şuanda kaka dışında herşey oturdu 3. Günden beri dediğim durumlar yaşanmadığı sürece altı kuru kalkıyor.
Allah yardımcın olsun Ben çok büyük stres yaşadım Çok zorluydu yani böyle anlatıyorum belki ama anlattığımdan daha zordu o yaşadığım süreç Ben emzirmeyi bırakmayı çok büyütmüştüm gözümde Asıl büyük olan tuvalet eğitmiymiş
ollaluna7