gzm_42 3450 doğdu 3070 e düştü kilosu şimdi 3 aylık olduk bugun 5260 tarttı ama badisi vardı üzerinde boyu 65 cm olmuş. Zayıf geliyo gözüme ve burda insanların maşAllah 6 kilodan aşağı bebesi yok moralim bozuluyo valla paikolojim ilk zamanlar alt üst olmustu yetemiyoeum diye şimdi şükür iyiyim. Çok şükür sağlığı yerinde ya olsun diyorum kilo iyi değil. 2.5 aylıktı dönmeye başladı benim kız çok şükür o yüzden takmıyorum artık 🙏🏼