damlaaa_1 biraz erken gibi geldi bana ,ben 6 ayı doldurduktan sonra verdim 1 hafta geçmişti sanırım 6 ayı ,anne sütü ile çeyrek yumurta sarısını karıştırıp öyle verdim sonra yarım sonra tam sarısı şeklinde hep anne sütüyle açtım yumuşattım kıvamını , sarısından sonra da 3 gün beyazını ekledim yavaş yavaş onu da iyice ezerek 3 gün şeklinde verdim.