mbabygirlm ben açıklama yaptım annecim şakaaa yapıyorlar abi sana bağırmıyor diye hep açıkladım fotoğraf gösterdiğimde de ayyyy bebek bu sensin gördün mü cici diye konuştum horoz sesine çare yok ötünce hala tırsıyor ama ağlamıyor bende aaa horoz(o gagga diyor ) gördün mü öttü diye söyleyip bende horoz sesi çıkarıp alıştırdım 😂