Kızlar aklıma takılan ve canımı sıkan bir durum var. Kızım her şeyden korkuyor. Hayvan göstersek ağlıyor,ya da değişik bir fotoğraf göstersek ağlıyor. Bazı şeylere dokunamıyor mızmızlanmaya başlıyor. Aşırı hassas ve korkak ben bu durumda ne yapmalıyım. Kendisi 17 aylık ama aşırı ufak bir bebek. İlk kızım böyle değildi ama şimdi küçük böyle olunca tuhafıma gidiyor. Acaba bir sorun mu var diyorum. Sizde de böyle mi