buss123 yenidoğan annesi değilim ama yazmak istedim. Şuan 18 aylık. Evet zor bir dönem. Kimisi çok gazlı oluyor, kimisi çok ağlıyor sebepsiz, kimisi çok sakin oluyor, uykusuz geceler oluyor, sofradan doymadan kalktığın günler, çayı kahveyi asla sıcak içemediğin zamanlar oluyor ama geçiyor 🥲 o mis gibi kokusu da gidiyor zamanla🥹 gözünün içine bakıp gülmeleri başlıyor, ilk kahkahalarını duyuyorsun bütün negatifliğin gidiyor. 18.aydan sesleniyorum bol bol koynunuzda uyutun, öpün koklayın sevin. Büyüdükçe yapamıyorsunuz🥲 bütün bebişlere sağlıklı ömürler diliyorum 🌸