Kızlar sormak istediğim bir şey var. İlk haftalarda bebeğin bez değişimi ne sıklıkla olmalı. Günde iki üç kere çiş yapıyor. Ama kakasını ve gazını yapamıyor. Geğirmesinden bahsetmiyorum emzirdikten sonra onu çıkarıyor. En son cumartesi öğlen kakasını yaptı. Karnı çok hareketli gaz sancısı da çekiyor. Ikınıyor ama çıkartamıyor. Göbeği düşmediği için karnına masaj yapamıyorum sırtından yapıyorum sadece. Ne yapacağım tavsiyeniz var mı🥺