mbabygirlm Hamile kalana kadar yaklaşık 9 sene kızıl kullandım. L’oreal 6.66 numara. Bir kez oturduktan sonra çok solmuyor. 1.5-2 ayda bir dipleri geldikçe boyardım. Boyandığı ilk zaman biraz akıyor, sonra duruyor akması. Hamileliğimde boyamadım, sonra da kestire kestire, saçım kısaldıkça gitti saçımdan :)
Şu an saçımın kendi rengi ama ara ara hala boyasam mı diye aklım kaymıyor değil… :)