mbabygirlm Kızlar saçımı boyamak istiyorum ama kızıl nasıl olur bilmiyorum. Kaç ayda 1 kızıl yapıyorsunuz çabuk akıyor diyorlar. Kendime değişiklik yapmak istiyorum
12betul mbabygirlm Saçım kızıl değil . Ama çok sık akıyor özellikle ilk zamanlar canım 15 günde bir boyamalısın
rachelgreen_ mbabygirlm bir zamanlar kızıldım ilk süreçte akma çok oluyor ama 2-3 ayda bir boyadıkça artık oturuyor renk ve akması çok da olmuyordu veya rahatsız etmiyordu diye hatırlıyorum ben çok seviyordum hala ara sıra aklım ona kayıyor sgsdhhd dibim geldikçe boyuyordum ben ama yine de sık sık değil de 3 ayı doldurduktan sonra genelde boyama yapıyodum. Bir de ten renginiz koyuya yakınsa önermem öyle olunca pek yakışmıyor şahsi fikrim 🧚♀️
simseklivekalpli mbabygirlm 3 4 boyamaya rengi oturuyor. Ben 2 sene kızıl kullandım. Ayda bir boyamistim
mbabygirlm rachelgreen_ normalde açık tenliydim ama hergün parka gitmekten yandım. Kapalıyım ama Gözüme de güzel gözükmek isterdim. O zaman kızıla hayır diyorjz.😀
myangelson mbabygirlm kızıl ve bakır en çok akan renklerdir. Kızıla 1 2 kere boyadım şimdi bakır kullanıyorum. Boyayali 1 ay oldu neredeyse rengi akali baya oluyor 😅bakır olduğu belli ama ilk zamanlardaki o güzel bakırlık yok. tabi uzun süre boyayinca fark eder mi bilmiyorum
mbabygirlm myangelson benim saçımda şu an bakır ama tuhaf bir renk oldu şimdi. Zamanla o rengi kaydediyor
rtozturk Ben kızılım palette 6,88 efsaneee bir kaç boyamadan sonra renk oturuyor. Her boya sonrası 3-4 yıkamada artık boyada akmıyor havluya gelmiyor. asla vazgeçemem aslaaaaaaa efsane bi renk ❤️
miraysumeyye Beyaz tenliyseniz çok yakışır.ama iyice düşünül öyle karar verin çünkü sonrasında açmak isterseniz turunculaşıyor,kahve tonları yapmak isterseniz alttan yine kızıl yansıyo.yani dönmek çok zor oluyor sonrasında.
mbabygirlm miraysumeyye evet kuaföre gittim sordum kendin boyarsan zor olur ama fındık kabuğu yapalım sana dedi bakalım böyle bir değişiklik istiyorum
rachelgreen_ mbabygirlm aşırı koyulaşmamışsınızdır parka gitmekten ya😃 fotoğraf atabilirseniz bakalım🙃
mbabygirlm simseklivekalpli kuaför fındık kabuğu boyayalım 2000 tl dedi ama bilmiyorum. Acaba evde alıp kızıl mı yapsam yoksa kuaföre mi boyatsam
tugcepusat mbabygirlm neredeyse tüm renkleri denedim bu konuda iddaliyım 2 haftada bir boyuyordum kızılken çok çabuk akıyor çünkü ve yazın asla kullanılmaz boyayıp ertesi gün dışarı çıktığında terlersen yandın kırmızı kırmızı akıyor heryerine kıyafetlerden de çıkmıyor boyadın bidahakine aynı rengi istiyorsun ama ufak da olsa hep ton farkı oluyor garip bi şekilde ve ben kuaförüm buna çözüm bulamadım ama bakır öneririm özellikle beyaz tenlilere çok yakışıyor 🫶
mbabygirlm ahfjpeoejdn işte ben yandım ya. Normalde çok açık tenliyim ama şimdi kara bir şety oldum 😀