tugbissss ince de olsa bebek arabasında olan çocuğu örtmeyin diyor uzmanlar çünkü o zaman bebek arabasının içi daha fazla ısınıyormuş ve bebekler havale geçiriyormuş. Ben Kıbrısta yaşıyorum, bi atlet olarak çıtçıtlı zıbın bi de kıyafet olarak çıtçıtlı giydiriyorum evin içinde tamamdır, dışarıda alt üst giydiryorum çoraplar yanımda oluyor, bizde 3 aylık olduk güneş kremi ben mecbur kullanıyorum burada yanar çünkü 🤭🤦🏻♀️