Oğlum 3 buçuk aylık. Dışarı çıktığımızda sıfır kol çıtçıtlı, üzerine de ince ayaksız tulum giydiriyorum. Çorap da giydiriyorum ama duruma göre çıkarıyorum. Eğer ayakları üşürse tekrar giydiriyorum. Ama pusetinde uyuyor bazen üzerine ince müslin bir örtü örtüyorum. Uyandiginda kafasının arkası sırtı terlemiş oluyor yine de. Yani örtüyü örtsem de örtmesem de terliyor. Dışarıdayken de o yüzden pusetinden çıkarmaktan korkuyorum terli olduğu için. Sizler nasıl giydiriyorsunuz terlememesi için nasıl giydirmeliyim ?