badhomian tugbissss bebebao kullanıyorum bacım baya memnunum sütünüzün akılı iyiyse eller serbest tercih edin ama zor ise ellektirikli tavsiye ederim benim eller serbest işimş gördü baya
gokatamom Papatya08 Göğüsünüzde süt akış durumuna bağlı bence. 2 numara kullanmıştım yenidoğandı o zaman. 2 numaranın akışı göğüsle birebir ama ay anlımda biberon kullanırken sinirlenebilir o yüzden bence 3 numara ideal . 3.aydan sonra da 4 numara