merve_ucan 2 ay bir günlük bir bebeğim var hiç biberon vermedim ama emzik kullanıyor . Dışarda veya acil durumda biberon kullansam meme reddi yaşar mıyım bunu vermem ve red yaşamamam için süre var mı
gokatamom merve_ucan yenidoğan süreci atlattıktan sonra biberondan dolayı meme reddi olmaz. Bi atak haftalarını takip edin o tarihlerde dikkat ederseniz daha iyi olur . Benim bebişe doğduğu günden beri biberon veriyorum biberonun ayına dikkat ettiğiniz sürece problem olmuyor . Philips avent kullanıyorum 10/10 meme reddi yapmadı
badhomian merve_ucan bacım 42 günlük olduk doğduğundan beri avent biberon kullanıyoruz sağdırıyorum emdiriyorumda hatta ben yatarken kv biberondan süt veriyor baya 4 veya 5 saat yatıyorum benim bebiş obur birazcık 20 günlükken 3 numara akışına geçtik halen 3 numara kullanıyoruz güncel olarak 5600 olmuş kilosu redde yaşamadım büyük kolaylık oluyor misafir varken öyle veriyorum.dışarı çıkarken veya evde temizlik vs iş yaparken baya iyi oluuo
bulutlarinsesi merve_ucan doktorum 5 ay boyunca biberon verdiğin her süreç red için bir ihtimaldir. Demişti. Mümkün oldupuncs kaçmaya bak derim. Atak matak gelecek. Elinde seçenek olmazsa red olmaz gibi geliyor ama bilemiyorum tabi 🙄 fakat bebişkoların sağı solu belli olmuyor
Mrt06 merve_ucan ben ıkı cocugumada mama takviyeli ilerliyorum ilkinde hiç meme reddi yaşamadım bundada şuana kadar olmadı , tek önerim yavaş akışlı mesela philipsin 2 numarası böyle başlık kullanmanız öbür türlüleri kolay geldiği için ona alışır meme zor gelir
ruyamasal gokatamom bebeğiniz kaç aylık ve kaç numara kullanıyorsunuz ben 3 aylık 3 numara aldım ama içmek istemiyor 🥲
Papatya08 gokatamom 2 aylık beneğe 1 numara mi 2 numara mi Biboron başlığı olmalı bende korkuyorum meme reddi yapar diye emziriyorum takviye mamayı kaşıkla veriyorum onla da bazen işte istemez ağzına çok gidiyor
1susu Meme reddi bebekten bebeğe değişiyor. Sizinki biraz büyümüş doğrusu ama tavsiyem sadece mecbur kalıp emziremediğiniz zamanlarda verin. Sizi emmesi hem süt üretimini de arttırır. Emzirmek için çok çabalamış biri olarak bunun kıymetini bilin derim
badhomian Mrt06 bacım iki numara benimkini sinirlendirdi mecbur korkarak geçtim 3 numaraya ama çok şükğr bir sorun yaşamadık hiç
ruyamasal badhomian Bebde 3 aldım yavaş geldiği için sinirleniyor içmek istemiyor diğerlerine alıştı galiba ondan 4 mü alsam bebeğim 3 aylık
ruyamasal badhomian Diğer biberonlar yavaş akışlı olmadıgı için hızlı hızlı ağzına akmasına alıştı sanırım o yüzden de avent ona zor geldi diye düşünüyorum
gokomelo merve_ucan benim bebeğim doğduğunda yoğun bakımda biberona alıştı ilk günden beri hem emziriyorum hem biberon veriyorum herhangi bir red olmadı şuan 3.5 aylık. Avent kullanıyorum başlık hala 1 numara. Doktorumuz değiştirme hızlı aktıkça biberon kolayına gelir emmez dedi o yüzden değiştirmiyorum. Dışarda hep biberon veriyorum
gokatamom Papatya08 Göğüsünüzde süt akış durumuna bağlı bence. 2 numara kullanmıştım yenidoğandı o zaman. 2 numaranın akışı göğüsle birebir ama ay anlımda biberon kullanırken sinirlenebilir o yüzden bence 3 numara ideal . 3.aydan sonra da 4 numara
badhomian tugbissss bebebao kullanıyorum bacım baya memnunum sütünüzün akılı iyiyse eller serbest tercih edin ama zor ise ellektirikli tavsiye ederim benim eller serbest işimş gördü baya