Tangrampuzzle benim kızımda 2 buçuk yaşında bizimle dükkanda ama yardımcınız yoksa çok zor yani anca oyun alanı açabilirsiniz onda da çalışanınız olmalı benm eşimde olduğu için bide babannesi vs olduğu için çok zorlanmıyorum bide ekran sınırını aşabiliyor bazen ama geçici bi süreç bizimki 2. Çocuk olana kadar para biriktirelim eleman almayalım dedik sen tek açacaksan oyun alanı dışında bir iş çok zor olur yardımcın yoksa