Tangrampuzzle 5 yıldır memurum, yeşil pasaport için yaklaşık 10 yıl daha çalışmam gerekiyor. Öğretmen olduğum için tatillerim ve çalışma saatlerim çok güzel, boş günüm de var haftada 4 gün çalışıyorum, iş güvencem var. Çoğu yönüyle şükrettiğim bir meslek ama maaş maalesef beni tatmin etmiyor, hep “daha iyisini yapabilirdim” düşüncesi aklımda. Gerçekten güvenebileceğim bir fikrim olsaydı iş kurmayı çok isterdim ama garantici olduğum için benim için çok zor. Sizin fırsatınız varsa iş kurmanızı öneririm