denizz42 2.5 yaşta verdim yani yeni bugün 20. Günümüz falan kaçırmalar artık yok çok nadir dışarda alıştırma kiloduna ufak tefek kazalar oluyor onun dışında çiş kaka ilk günden beri lazımlığa yapıyordu korku vs olmadı gece gündüz aynı anda bıraktım gece ekstra çişe kaldırmıyorum hiç kaçırma olmadı ilk 3-4 gün galiba hazır değil diyordum çünkü günde 15 kere çiş yapıp 8-9 kere kaçırdığı oluyordu tüm gün lazımlık başında çiş bekliyorduk sürekli böyle olmasından korkuyordum ama ilerledikçe lazımlığa yaptığı çiş sayısı da kaçırdığı çiş sayısı da düşmeye başladı ki çok sıvı tüketen bi çocuk bu süreçte ilk 3-4 gün evden hiç çıkmadık parka dahi sonra alıştırma kiloduyla 2 saatlik falan gezintiler yaptık dışar da biraz yapma konusunda yadırgadı utandı ama sorun etmedim kaçırdığında hep bi sonrakini tıvalete yapalım dedim ve gerçekten sevinçle karşıladık yaptığı her tuvaleti hala her yaptığında alkış kıyamet aferinle hava da uçuşuyor