2 yasindan beri deniyorum ama hep başarısız oldum. Konusmayi 2.5 yasinda tam söktü simdi konuşabiliyoruz karşılıklı. Bezi bırakmak istemiyordu ama dün deneyelim mi dediğinde ilk kez evet dedi hemen bezi cikardim dun sadece bir kez çiş kaçırdı lazımlıkta deneme basarisiz oldu ama bir kere haric hic kaçırmadı. Bugunde denemeye devam ediyorum ama ilk cocuk tecrübe sıfır sizinde bıraktırma hikayelerinizi dinlemek istiyorum artık bu bez gercekten çıksın hayatımızdan.