hibka23 4. Günümüz bizimde . 3 gece kaldırdım 1 gece yapmadı sonra altına yaptı , bi gece yaptı diğer gecede yapmadı. Ama bu 2 gecede hiç altına kaçırma olmadı . Bu gecede kendi kalktı ben kaldırmayı düşünmüyordum . 2 defa kalktı çişini yapıp yattı . Oğlum geceleri bezini çok dolduruyordu o yüzden kaldırdım ben . Bir beden büyük bez kullanıyordum sırf bu yüzden .