hibka23 her cocugun sureci farkli, ben kizlarimda gece bezini kaldirmamistim cunku sabah baya cisli oluyordu bezleri. Ne zaman ki bez kuru olmaya basladi o zaman takmadim , uyandirmaya da gerek kalmadi. Kimi cocuk da gunduzu ogrendigi gibi geceyi de kavriyor kolay geciyor.
Bence gozlemleyin gece cok fazla cis yaparsa ya belli saatlerde uyandirin ya da bir sure bezleyin