tazeannecikkk arka arkaya taksaydınız dediğiniz gibi olurdu ama 2 yıl geçmiş. Şahsen ben arkadaşlarım ne taktıysa onlara da onu takacağım. Aynısını takardım kısacası. Yanına uygun küçük bir hediye alırsınız kıyafet gibi, sizi zorlamayacak içiniz rahat etmiyorsa. Bez bile olur 😂 bana takısıyla gelen yanında bezde almıştı büyük beden. Kullandım da boşa da gitmedi