Bi arkadaşım doğum yaptı bebek gormeye gidicem ben iki sene önce doğum yaptığımda arkadaşım bebeğime 100 dolar takmıştı. Benimde onun bebeğine 100 dolar mı takmam gerekir sizce sanki al gülüm ver gülüm olcakmis gibi hissediyorum gram altına bütçem yetmiyor sizce yarım gram altın alıp ekstra olarak hediyelik biseyler mi alsam yoksa o bana ne taktiysa onu mu takmam gerekir fikirlerinizi merak ediyorum ?