betul97_ kucağınızda asla taşıyamazsınız. Benim küçüğüm 15 aylık, 9.aydan itibaren kanguruyu önden bağlama şeklinde kullanmayı bıraktık, önde asla taşınmıyor. Kısa süreli olsa evet belki olur ama uzun süreli asla kullanılmıyor. Ben sırta bağlama olarak tavsiye ederim, o zaman uzun süreli yürürsünüz. Bel desteği olduğu içinde ağrı falan yapmıyor