Kızlar nasipse ağustosta ümreye gideceğiz hiç kanguru kullanmadık ihtiyacım da olmadı ama orada çok lazım olucak diye düşünüyorum etrafımda da herkes öyle dedi. Kızım 15 kilo vardır bayadır gitmiyoruz doktoruna 2 yaşında gel demişti. Bana önerebileceğiniz kanguru varsa 15 kg ve üstü çok sevinirim