melyyg caglaay mahvettiler uygulamyı reklamdan bişey yazılmıyor. Ekran insanın gözünü yoruyor. İki forum okuyup bebeğin gelişimine bakıcaz insan daha çok sinir oluyor reklamdan.
Huma_kus34 KahveliVera sol üst köşede üç tane çizgi var ya ona bastığında adının yazdığı yerin üstünü de tıkla orada işte ayarlar profil gündüz modu gece modu var o şekil yapabilirsiniz
rachelgreen_ Ya cidden niye hala değişmedi. Zaten kafamız beynimiz dolu iyice kafa karıştırıcı bir görüntü olmuş geriyor resmen 🙂↔️🙂↔️
mucizemm94 Katılıyorum eski hali daha iyiydi gözü yoruyor ve yüz kere reklam çıkıyor gıcık oluyorum giresim gelmiyor
caglaay mucizemm94 reklamı bir kez izleyip öyle kapatınca tekrar olmuyor ama görüntüyü umarım düzeltirler
12betul caglaay Kesinlikle aynı fikirdeyim . Konu başlıkları belirsiz birbirini tekrar eden konular gibi Yazı stili rengi kötü . Beyaz ışık fon yoğunluğu da göz yoruyor