cokbilmismom caglaay bende böyle düşünüyorum. Konu başlarına harf sınırı bile yok karma karışık hiç bir şey anlaşılmıyor. Renkler niye aynı oldu mesela yani amaç ne çok merak ediyorum. Sanırım burayı yönetenler değişti.
caglaay caglaay o kadar girmiyorum ki postu açıp çıkmışım 😬 cevap gelene kadar desteklerinizi bekliyorum
caglaay dorukdemir3 sanki konular birinirine girmiş herşey çok karışık gibi görünüyor renkler postların ayrılmaması vs eski temayı geri istiyoruz ☹️
caglaay caglaay @NaimeYilmaz şimdide her postu nir pembe bir beyaz yapmışsınız ama hala çok kötü görünüyor lütfen eski haline getirin ne gerek vardı ya çok sinirlerim bozuluyor ☹️☹️☹️
yakisiklinin_annesi Bende kesinlikle beğenmedim diğeri daha iyiydi bayadir girmiyordum girince böyle olduğunu gördüm hiç Giresun gelmiyor artık önceden reklamlar yüzüne girwmiyorduk şimdi de bu oldu
Papatyaa21 caglaay evet çok ufak ufak olmuş konuları başlıkları ayrıştırmak daha kolaydı eskiden insanın gözü yoruluyor
Huma_kus34 KahveliVera sol üst köşede üç tane çizgi var ya ona bastığında adının yazdığı yerin üstünü de tıkla orada işte ayarlar profil gündüz modu gece modu var o şekil yapabilirsiniz