Ebrs ankarahanimefendisi eşimsi hemde tuzlu ya bende ise yaramisti. Bide bak unutuyordum az kalsin, limon kokla kabugunu kendisini bol bol kokla yol boyu. Veya portakal. Onlarda iyi geliyor
busramerve ankarahanimefendisi araba tutması karın ağrısı yapmaz canım sen ya üşütmüşsündür ya da ishal falan olacaksındır…
ankarahanimefendisi busramerve öyle ağrı gibi değil zaten tam tarif edemedim ben midem bulanıyor ya o karışıklığı hissediyorum ondan yani
eylulvari ankarahanimefendisi muz tüketebilirsiniz. ben tüm uzun yolculuklarımda mide sıkıntısı yaşadım hala da yaşarım. emedur kullanıyordum ama müthiş bir uyku ve sonrası kabızlık yapıyordu. muzu deneyin siz birazcık isterseniz ☺️
Kelebek88 ankarahanimefendisi ayyy canmm ben eskiden oyleydim.cok fena..ben mesela otobuse trene ters oturamiyorm..ben cozumu surekli bisiler yemekte buldum 😂 bide uyu diyecem bebekle olmuyo.bulntin gelecek gbiyse ac pencereyi hava al.ama elma ye.naneli sakiz cigne
deletedmom719 ankarahanimefendisi bende de olurdu eskiden. 15 dakikalık mesafede bile ölürdüm kusmaktan. Ama sonra kendiliğinden geçti. Bide araba kullanılırken eğer çok sarsıyorsa kullanan kişi o yüzden de bulanabilir miğdeniz. Mesela eşim çok düzgün kullanır ama başkasının arabasına bindiğim de anında miğdem bulanır.
Livask ankarahanimefendisi göbek deliğine bant yapıştırmanın kesin çözüm olduğunu pek çok kişiden duydum. Bence deneyin
Gulfem_1605 ankarahanimefendisi banada gecenlerde oldu benki kac kes yurt disindan türkiyeye onlarca saat arabayla gelmis bir insanim. Hic olmazdi ama 3 hafta her arabaya bindigimde midem bulandi simdi kendiliginden gecti fazla disari bakmamada calisiyordum bindigimde