cokbilmismom Aseldurumom_ bende hiç beğenmedim başlık harf sınırı olmalı ki düzensiz gozukmesin ama tüm başlıklar yarım yamalak konu anlaşılmıyor girmeden vs. Yazı tip zaten felaket eski hal çok daha iyiydi
burdabirivar Aseldurumom_ ben doğumdan sonra hicbi sey hatırlayamıyorum yaa postu okuyunca onceki halini hatirlamaya çalıştım yemin ederim unutmusum hep boyleydi sanıyorum o kadar vahim durumdayim ahahha
Aseldurumom_ MommyNest evet canım yakında durum paylaşırız profilden kaynanaya eltiye görümceye gondermelik 😂😂
AtesPerisi Aseldurumom_ Nerde olcam bacım attılar beni süresiz tatillere bayram diye geri aldılar yoksa daha gelemezdim seni de özlemişim yaaa🥹🥹
1tosbikinannesiyim monica50 bende alışamadım diğer türlü daha güzeldi böyle herşey karışık geldi bana