Aseldurumom_ Kızlar ne oldu f.ma bayadir girmiyordum ben bi tuhaf olmuş sizin de öyle mi yazılar filan kırmızı değişik bir stil sevmedim
1tosbikinannesiyim monica50 bende alışamadım diğer türlü daha güzeldi böyle herşey karışık geldi bana