ceyoz hzlmerve ya bende öyle kafaya takıyorum biz bugün 11 günlük olduk dün kontrole gittik sarılık çıkmadı şükğr tahlil yapıldı doktora göstericez onları da ama onlarda da bişiy çıkmadı bi doktor tanıdığımıza yollamıştık
ceyoz milamihra bende emzirmek istiyorum ama uyanmıyor yani alarm kuruyorum kendim zorla kaldırıyorum hele bugün iki saat bir emzirdim herkez üç saat çok diyince ebe de bana üç saat demişti yani ama işte iki saate bir emzirdim bugün
alpaslanmom_ ceyoz sarılık olmadığına emin misiniz benim oğlum sarılık olmuştu kiloya ulaşamamıştı uyanmıyordu aynı dedikleriniz vardı kan alıp muhakkak ölçtürün