Sarılık testi yaptırdınız mı? Benim oğlumda sarılık olmadı ama değeri çok yakındı yine uyanmıyordu uyanmadığı içinde memeyi emmiyordu. 1,5-2 saatte bir uyanmazsa eğer sütümü sağıp şringayla içiriyordum o şekilde toparladı. Sizde her fırsatta emzirin 3 saat çok uzun süre 2yi geçirme diyordu doktor bana