begonvil00 vücut losyonlarının içinde kimyasal olduğundan dolayı doktorumuz bize hiç kullanmayın dedi. İlla birşey kullanmak istiyorsanız hakiki zeytinyağı sürüp kurumasını bekledikten sonra giydirebilirsiniz demişti. Yada hindistan cevizi yağı. Zeytin yağındansa hindistan cevizi yağı bana daha mantıklı gelmişti. Şuan 8 aylık bebekliğinden beri hem poposuna pişik olmasın diye hemde vücuduna sürerim. Çok memnunum🌸