begonvil00 Kızlar bebeğime bu zamana kadar hep mustelanın losyonunu kullanıyordum fazla pahalanmış suan 16 aylık oldu fiyat performans açısından güzel, güvenilir losyon önerisi olan var mı
papatyam-34 begonvil00 Linola kullanmıştım doktor önerisi ile ama şuan fiyatı ne bilmiyorum kullanmayı bırakalı çok oldu ☺️
iremcikirem begonvil00 ecowell kullanıyorum indirimi takip edersen uyguna geliyor birde baby me nin doğal olanı var ona geçmeyi düşünüyorum
demir_s begonvil00 Molien kullanıyorum doktor önerisi iyi. ilk zamanlar mutsela kullanıyordum pek işe yaramıyordu biz de
begonvil00 Minigim38 evet bende onu düşünmüştüm suan ebebekte baya indirimde hipp losyon. Kokusu nemlendirmesi nasıl
surprizbebe begonvil00 pureseed kullanıyorum memnunum. Şampuanı pişik kremi güneş kremi köpük sabunu hepsi çok güzel
rukiye33 begonvil00 bende ilk dogdugun 8 ayına kadar 2 kere mustelanın bütün ürünlerini aldım kullandım fiyat ucmuş sonra biobaby gectik cok güzel iyiki almışım sampuanı vucut losyonu yüz kreminide almak istiyorum suan elinde mustelanın yüz kremi var bitsin onuda alcam
jalepone begonvil00 ay benim çocuğum 2 aylık oldu şimdiye kadar hiç kullanmamıştım meğer kullanmak gerekiyormuş nemlendirici ya bu gün bana da doktor yazdı