Ben ilk başlarda anne sütü ile başlayamadım o zamanlar da Aptamil Prosyneo keşfettim sonra hiç bırakmadık 1-2-3 no serisini kullanıyoruz halen anne sütü de vermekteyim ikisini bir arada götürüyoruz simdi. Gaz ve şişkinlik yapmadı kronik kabızlığımz vardı ona da iyi geldi