gokatamom prenses99 bende gece 12 de emziriyorum sonra 3 de sonra da 6 da. Eğer doktorunuz uyandırmayım sıkıntı yok diyorsa bence gece 3 de bi yarım saatlik sağım yapın uyarmış olursunuz. Çünkü gece emmesi gibisi yok aşırı süt arttırıyor