ay_adengunes KendiEvimdeDeplasmandayim geçen arkadaşım kızıma peluş çanta almıştı çok hoşuma gitti fikir olsun size de 😍
KendiEvimdeDeplasmandayim ay_adengunes çok tatlı gerçekten olabilir bende bir mağazalara bakayım haftasonu. Teşekkür ederim 🌷
KendiEvimdeDeplasmandayim alinmom teşekkür ederim ♥️ hediye kutusu da çok güzel bir düşünce tam senden beklenecek bir hediye 💝 bende gidip bi dolanayım hediye almayı çok severim
CuteBadesMama KendiEvimdeDeplasmandayim Tekrar bebeğe bir hediye almalı mıyım sizce? Ben olsam alırım ama dediğin gibi abartı olmayacak şekilde Montessori tak-çıkar oyuncaklar var çokta uyguna. Jest olur, hoşluk olur 😌 KendiEvimdeDeplasmandayim Yeterli mi sizce? Yeterli gayet güzel 🤌🏻 tatlı içinde ıslak kek 🌸
KendiEvimdeDeplasmandayim CuteBadesMama bende alacağım ya hem geldiklerinde onlar almış olursa mahçup olmam hemde ufakta olsa düşünülmek hoşlarına gider 🌸 teşekkür ederim kuzu belki çakallı menemeni de eklerim nereli olduğumuz belli olsun 🤭
accountant KendiEvimdeDeplasmandayim ben olsam sucuklu yumurta yerine menemen yapardım sucuğu ayrıca yapardım ya da sucuk yerine salçalı sosis yapardım ama bu şekilde de güzel. İçinizden geliyorsa kıyafet ya da küçük bir oyuncak çıngırak falan alabilirsiniz hoş olur.
KendiEvimdeDeplasmandayim accountant menemen de yapabiliriz dediğiniz gibi de mantıklı öyle yaparım olmadı. Küçük bir hediye de bakacağım, çok teşekkür ederim 🌸
ayshkn KendiEvimdeDeplasmandayim menünüz gayet güzel ve yeterli bence. Kahvenin yanına ben ıslak keki daha çok yakıştırdım 🙃 hediye konusundada böyle ince düşünülmesi mükemmel bence ♥️
KendiEvimdeDeplasmandayim ayshkn ıslak keki çok seviyorum bende aslında sıcaklarda rahatsız etmez değil mi ☺️ çok teşekkür ederim ♥️
Tambirmom KendiEvimdeDeplasmandayim menu gayet güzel ellerinize sağlık şimdiden 🌸 hediye şart değil tabi ama küçük bir şey alınsa hoş olur
KendiEvimdeDeplasmandayim Tambirmom çok teşekkür ederim 🥰 bakacağım ya onlar da hediyeyle gelirse elimiz boş kalmasın en azından ☺️
ayshkn KendiEvimdeDeplasmandayim ay hayır bence zaten 1 gece önceden yaparsanız sosunu falanda mis gibi çeker üzerinide güzelce süslersiniz daha ne olsun 🫶🏻
yusufmoms27 KendiEvimdeDeplasmandayim menünüz çok güzel bizde eve ilk defa gelen bebeğe hediye verilir