KendiEvimdeDeplasmandayim
Bize çocuklu biri gelecek olsun ya da ben gidim , toka , çorap , diş fırçası (beğendiğim süslü bişi ise )boyama kitabı ya da hikaye kitabı alıyorum mutlaka.
Özellikle büyük hediye almıyorum çünkü ailelerin durumu karşılık vermek istediği zaman yetmez bişi olur diye .
Bayrama yakın ise harçlık, özel gün ise ona uygun bir şeyler 23 Nisan’da bayrak ve tişört 101 e gelmişti mesela gibi.