Aynı durumdayım. Bizim bir de eşimle birlikte çok kalabalık bir arkadaş grubumuz var. Alkol de alırız, sık sık arkadaş buluşmaları düzenleriz, hepsi kalabalık Şen şakrak parti tadında geçerdi. Giyinip süslenip yeni mekanlar keşfedip fotoğraf çekilip intagrama atmak en yakın arkadaşımla en sevdiğimiz şeydi. Şimdi kusmuklu pijamayla yeni doğan bebeğimi avutmaya çalışıyorum. Dilinden bile anlayamıyorum rutinimizin olmaması beni çok yoruyor. En azından diyorum uyuyup uyandığı saati bilsem günlük hayatımı ona göre planlasam, bi saat kahvemi içsem. Gördüğüm herkese çaresizlikten geçecek di mi bu günler diye soruyorum