Miraay bizim balkonda da aksam cok yarasa geçer ama hic ısırık olmadı valla. Baska turlu tavsiye vereyim zamaninda kedi ısırdı kuduz aşısı ile tetenoz aşısı yapmışlardı 3 ay sonra hamile oldum hatta bi daha asi yapma gereğinde bulunmadılar zaten oldum diye. Artık balkona da çıkamam şimdi korktum 😂