asellmiihramom Ben de bu sürece 3 ay önce başladım, 68 kiloydum şu an 62 kiloya düştüm. Hedefim son 3 kiloyu da verip bu işi tamamlamak. İnsanın aklında bitince her şey yoluna giriyor, önemli olan istikrar
monica50 momica aynı dertten ben de muzdaribim vermem gereken 18-20 kilo var. sütü kestik geçen gün kan testi yaptırdım zayıflama iğnesine başlıycam bu hafta
momica monica50 ya bunu çevremdekilerden de duyuyorum zayıflama iğnesi yan etkileri falan ne düşünüyorsunız bu konu hakkında
edadenizz56 momica aslında emzirirken kilo vermek daha kolay 63 kilo beynim hayalimde bile yok ben hamilelik emzirme süreci derken birgün tartıldım ve 110.5 çıktım artık başlamalıyım dedim ama hala 63 hayal bile edemiyorum tek avantaj emzirmek bence onun sayesinde kilo verebiliyorum şuan 102 oldum şuan için hedef 85 90 ben bile kilo verebiliyorsam inanın sizde verebilirsiniz inanmak başarmanın yarısı istediğinizi yiyin sadece porsiyon ayarı yapım ve paketli gıdadan uzak durun bol bol emzirip bol bol su içşn e biraz da hareket varsa gerçekten hemen birkaç kilo gidicek günde yarım saat yürümeniz bile yeterli sadece bu dediğini uygulayın 2 haftada birkaç kilo gitmiş olucam emin olun
momica edadenizz56 evet emzirmek en büyük avantaj ama gitmiyor paketli gıdayı baya bitirdim geçen gün bi bayram şekeri yedim uzun zamandır tatlı hariç çikolata bile yemedim sadece yemek içecek ama kaldım 63de e hareket eskiye göre cok daha fazla.. bilemedim valla ben hala regl olunca zayıflıcam diye inanıyorum dndnfkvl
monica50 momica çevremde çok kullanan oldu gayet iyi sonuç aldılar yan etki denilen şeyler çok çok düşük ihtimalli. normalde kullandığımız ağrı kesicide bile iki sayfa yan etki yazıyor uyarmak zorundalar insanları diye düşünüyorum. hamilelik sonrası gerçekten boğazıma dur diyemiyorum iştahım kesilmediği sürece başlayamayacağım diyete. çok denedim olmadı bide bunu deneyim dedim bakalım şuan 3 ay diye düşünüyorum sürece göre devam edeceğim
edadenizz56 momica regl olmaya yakın vücut olduğundan daha fazla enerji harcıyor hiçbirşey yapmasanız bile 300 kalori veriyorsunuz ilk günler de aynı şekilde bide şöyle düşünün belki de inceliyorsunuz ama tartıya yansımıyor yağ yakıp kas kazanıyor olabilirsiniz o yüzden tartıya bağlı kalmayın ayna karşısında size olmayan elbiseleri deneyerek gözlemleyin ara sıra. Bide bence kendimizi bu kadar sıkmayın zora sokmayın canınız çikolata istiyorsa yiyin ama bitter yiyin acı yiyemiyorsanız düşük bitter yiyin ya sütlü farketmez ertesi gün yemezsiniz birgün tatlı yersiniz ertesi gün yemezsiniz birgün kalorisi bir tık fazla da olsa istediğiniz yemeği yersiniz ertesi günü sebze yemeği ara sıra yapın öyle depresyona sokmayın kendinizi bu sayede hem diyeti sürdürebilirsiniz hemde farkı görürsünüz
momica Dedektifgadget evett bu doğru zaten belki aynı kiloya insem de aynı kıyafetlerimi giyemicem biliyorum vücudum çok değişti
momica monica50 benim esim de istiyor hiç araştırmadım yok olmaz diyip duruyordum şimdi siz anlatınca bi ısındım bi araştırayım teşekkürler
masal_ece momica Çevremdi herkes herbalife ürünlerini kullanıyor kilo almak isteyen ve vermek isteyenler görümcem bir buçuk yıla yakındır kullanıyor ve baya fark var bende kullanmaya başladım ama baya maliyetli ve bende kabızlık oldu ve sütüm baya azaldı bende bıraktım
busraebrar_90 momica şimdi şöyle söylemem gerekirse zayıflamak elbette çok önemli bir şey ama sen en azından emziren bir annesin böyle olduğu için kilo verememen normal süt olsun diye mecbur yemek zorunda kalıyor insan çünkü ben öyleyim hani kendim açımdan söyleyeyim hamilelik boyunca 4 kilo aldım ve 61 ile başlayıp 65 ile doğum yaptım şu an emzirdiğim için mesela 66 ile 65 arası gidip geliyorum ki ben çok fazla yiyen bir insanım onun için bunu söylemem gerekirse kendinle barışık kal ve elbette vereceksin o kiloları Allah’ın izniyle
monica50 momica ya bi kolayı var madem deniycem valla her konuda kendimi zorlamak istemiyorum hayat yeterince zor zaten 😅
Teletabianteni momica benim oğlum sağolsun verdirdi bana. Peşinden koştur koştur 10 kilo falan verdim. 67 den 57 ye düştüm
momica Teletabianteni ay bnmki de çok hareketli yürümeye başlamadı daha ama yoksa zayıflatacak mı beni inş ya hsjclvl